2008. február 27., szerda

Álmok

Tegnapi álmomban akerékpárból csak a váz és a lakat, kormány maradt. Húúúúúúúúú, de rossz volt, mint ha egy kibelezett-lecsupaszított hullát láttam volna, akinek fele hiányzik és csak a gerince csonkja látszik, úgy csillogott a csupasz váz...
Pénteken veszek egy u-lakat.
Mondjuk az már jobban esett hogy már nem pontosan rémlik ohgy hogy, de vagy elfogni sikerült, vagy picit betörni a fejét, de tudom hogy pórul járt és meglettek az alkatrészek. Volt egy hosszú lábú madár is, fekete, aki kedves és aranyos volt, de amikor a kezemen ült akkor nem volt jó ha ketten egyensúlyoztunk, rá kellett hagynim hogy tegye, közben pedig meglepő értékben de egyáltalán mem fájdalmasan a karmaival kapaszkodott a kezembe és érezni lehetett hogy éppen előre vagy hátra "tekeri magát" hogy egyensúlyban maradjon.
Mai álomban a középiskolához hasonló (de jó is volt!) épületben bolyongtunk a szünetekben óráról órára, és azzal voltam épp elfoglalva hogy az excel-képtelen telefon számára hogyan, mekkora méretben konvertáljam az órarendet jpeg-be, kockaság ez ha mondom! :)

Reggel a Margit-szigeten előttem vagy 4 méterre bukkant ki a sövényből egy mókus, szépen elgurultam melette lassítva, egymás szemébe néztünk és ahogy távolodtam, futott utánam! :)
Muszáj lesz mogyorót hordani magammal, de leginkább egy új, használható fényképezős telefont.

Nincsenek megjegyzések: