2008. március 27., csütörtök

Aszaqrva

Azon csak kicsit döbbentem le hogy felbukkant a hálózaton két oktatótermi gép, egyiken semmi, másikon 5MB volt szabadon (hát persze hogy nem frissült a vírusvédelem: 20071127.002 és 20071119.003), persze ezeréves, már rég lecserélendő hardverrel, el is vitettem őket a rákba, na de azon már hangosan felhördültem a kollegák nem kis ámulatára, hogy valahonnan előszedtek egy notebook-ot, ami a naplók szerint 2008.01.15-én és 2007.02.19-én volt bekapcsolva, a vírusvédelmi szignatúra dátuma pedig 2005.11.02. volt. Én meg persze hogy felelős vagyok az egész hálózatért. Mint a szélvész, átneveztem a boot.ini-t és újraindítottam, hehe.
...de hogy őszintén mondanák meg egyszer hogy ilyenkor mit gondolnak az ilyen userek...
Még szerencse hogy Nagy Testvér (vagyis kedves gyermekem, a "Spider" szkriptecském) figyel, bármilyen távol is történik valami... :)

Nincsenek megjegyzések: