2008. március 4., kedd

Gösser Rädler

Még a Szigeten kezdődött, hogy "kora reggeltől" kora reggelig sörölni túl töménynek tűnt, sőt igazából a 10 napos szlovéniai kerékrártúrán hogy megkedveltem a rädlert. Tudom, szentségtörést a sört limonádéval higítani, de azért ez mégiscsak más mint aszúból fröccsöt... :)
Tavalyi bécsi kerékpártúrán végigkóstoltam az összes rädlert, hihhhetetlen hogy mennyi féle van, még alkoholmantes is akad isorädler néven, de ami mindent visz, az a gösser rädler. Hiába rendeltem már meg minden mindenféle különleges söröket árusító boltocskában (ha finomat akarsz, látogass el a XI. Bartók Béla út legvégén a Gellért szálló melletti éjjelnappaliba és a Kálvin tér duna felőli sarkán levő éjjelnapaliba is, megdöbbentő választék van, pl. gyömbérsör, rädler, banánsör...), szoval hiába rendeltem meg, nem hoztak a boltok.
Akkor lepődtem meg igazán, amikor Fotel barátom hétvégén kis segítséget kért ami "nem telefontáma" és én vakon igent mondtam (na ezt kevés embernek teszem), majd másnap segítettem is: felhozni a rekesz Gösser Rädlert... :)
Úgy tűnik most ATM-ekhez való szoftver beszerzése ürügyén lesz egy kétnapos céges kiküldetés Bécsbe, hozhatok vagy még két rekesszel. Tiszta yupeee élet vazze! :)

Nincsenek megjegyzések: