2008. február 1., péntek

Megjött! :)

Ugyan még karácsony előtt rendeltem meg, karácsony után mondtam hogy ha nincs kónusz, nem kérem a két ünnep között, inkább január első hetében. telt-múlt az idő, január 14-re igértek csomagstátuszt. Tegnap reggel otthonról dzsíméleztem picit amit a céges hálóról nem lehet, aminek azon kívül hogy megtudtam, ma már vége a jól megérdemelt vizsgaidőszaki pihinek (mi van ha nam nézek rá a levelezésre?), odapirításra kaptam egy csomastátuszt, és igéretet hogy újraindítják a csomagot, hát most nem megérkezett?! :)

Gyönyörszép Shimano XTR csúcslánc, de az XT fogaskoszorú is egy műremek: Első látásra minőségi darab, az összes fognak a pozíciójának megfelelően a válást megkönnyítendő picit más, gondosan megtervezett alakja van és az egész úgy cseng ha picit megkoccantom, mintha legalábbis valami UFO technológia lapulna benne! :)

16 helyett 10-ért kaptam (mármint a szép nagy dobozból csupán a fogaskoszorút http://hajtany.hu/termek_kepek/pic576.jpg) a késés miatt, talán megbocsájtok nekik. De este tuti nem alszok, 21:10-ig van órám és csak utána szerelek, de mindet ám föl a bringára: első kerékagyba kónuszok (http://hajtany.hu/termek_kepek/pic989.jpg), kátsó kerékagyat is újrazsírozom ha már annyira szétszedem, plusz lánccsere... Szerény számítások szerint is legalább egy óra, és akkor a játékot és idült vigyort még nem is számoltam bele.
Az ugye nem beteg ha már egyszer kicsomagoltam, szétszedtem, összeraktam és a fogaskeréksort most mindjárt megint kicsomagolom és megint megpöcögtetem ? :)
Különben is, Lau szerint a kónusz szónak spermaszaga van...

Nincsenek megjegyzések: