2008. március 27., csütörtök

Meggazdagszom, szépen, picinként...

Tegnap vittem a szomszédnak presta-autós szelep átalakítót, gumileszedőt, defektjavító szettet és pumpát, 3490 helyett 3600-at kaptam.
Ma a őfnökömnek egy egy hónapos RapidShare account-ot fizettem PayPal-on, azon is kerestem vagy 200 forintot.
Valaki nem akar hozni nekem egy Shimano LX 48 és egy 36 fogas lánckereket? Kereshetne felőlem 500-at is rajta, már jesszusom, vagy 4 hónapja nem találok sehol...
Egyebekben nem értem, ohgy ha ebben a hónapban kaptam meg a tavaly év végi prémiumot, akkor miért csak huszonezrem van hó végéig úgy, hogy holnap lesz a BringaExpo ahol igazából nagyon szeretnék már új lánckereket venni, de az is lehet hogy inkább egy komplett XT hajtómű kellene koszos harmincötezerért, már ha lehetne 48 fogú verziót kapni. Tegnap a kedvenc boltomban ötvenezerért rendelték volna meg...
csak tudnám hova megy el a pénz, lássuk csak: hetvenöt volt a tandíj, negyvenötven a fűtés (ma reggel megkaptam, az e havi csak negyvenpárezer), spóroltam kesztyűt ötezerért a sok helyen keresett, 8-9 ezrért látott bőrkesztyű helyett, van új vasalt bakancsom húszezerért (na ezt mondjuk nem volt most muszály), és..... ...nincs tovább.

1 megjegyzés:

felhőjáró írta...

http://muszaj.try.hu/
tanuld meg, ez csúnya