2008. január 31., csütörtök

Dead Can Dance

Tegnap "Vadóc" hozzámvágott egy DCD koncert DVD-t. A hágai koncert kalózfelvétele. Két dolgot nem értek: Hogy suhant el annyi idő 2005 óta, hogy lehet egy "zenekar" ilyen mélyen felkavarón lebegő és miért nem adták még ki azóta a hivatalos koncert DVD-t?
Miattuk rendeltem dombornyomott bankkártyát, vásároltam először interneten (rep- és koncertjegyet, először ültem repülőre és először voltam egyedül külföldön, ha már egyszer eljutottam oda akkor gondoltam hogy előtte és utána 1 nap jó lesz, az is volt.
Istenem, nem tudom vagy-e, de köszönöm amit Nekik adtál tehetséget, utoljára de talán először is ott a koncerten, Münchenben sírtam az örömtől, de most hogy hallgatom, szintén párás lett a szemem...
Ha koncerteznek megint, most se fog érdekelni hogy a világ mely pontjára szól, csak vehessek jegyet...

Nincsenek megjegyzések: