2008. június 17., kedd

Hobbit

Ha már el is szoktam a kialvattság állapotától, mit érdemes?
Hát művelni a hobbi-t! :)
...OK, szar egy vicc, na de hajnali negyed háromkor mégiscsak inkább azt a büszkeséget kell átérezni, amit az okoz hogy egy csotrogányból kerékpárt alkottam. Mindössze lecseréltem a:
-jobb fékkart
-bal fékkart
-jobb markolatot
-bal markolatot
-első váltókart
-első félkeket
-hátsó féket (persze hogy be is állítottam, rögtön centírozás után)
-első fél bowdenházat és bowdent
hátsó fél bowdenházat és bowdent (persze hogy méretrevágással, toldalákokkal együtt
-nyerget
...és ha már lendületben voltam, miért ne szedtem volna szét a középcsapágyat és raktam volna össze tisztítás és zsírozás után.
Ha jól számolom, picit volt csak több, mint 5 óra és veszettül nem kértem meg az árát.
...azt már be se merem vallani, hogy nem csak azt amikor otthonról áradozva, vigyorral a hangjában hívott fel a teszt-út után Geret, de az egész legósdit élveztem...

...ha legalább nőnek szereltem volna, vagy kövéren fizetett volna meg...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jöhetsz nekem is szerelni. Háát a fizetséget megbeszéljük. (nagyon finom a baracklevesem :) )