2008. július 1., kedd

Csak neten

Nem hiszem el: a múlt hónap végén feladva a kerékpártémában fennálló kóros maximalizmusomat nem 18 ezres parallel push rendszerű Shimano XTR féket vettem, hanem először egy paralell push rendszerű LX-et rendeltem meg. Persze hogy elfogadták és visszaigazolták a rendelést az ebike.hu-n, persze hogy csak a csomagkövető rendszerben láttam meg hogy az adott termék már megszűnt. Mindegy spórolok, 5400-ért vettem egyszerű LX-et.
Erre most mit látok? 550HUF-ot ráadva Paralell push-os XT-t kaphattam volna!
Régen még az volt a kérdés, vásárolna-e a neten? Lassanként már fel se tudom sorolni hogy mi mindent vettem (teljesség igénye nélkül: CD, DVD, könyv, telefon, több doboz kerékpáralkatrész, laptophoz belső monitorkábel, koncertjegy, repülőjegy...), és mindezek után megfogadom: kerékpáralkatrészt ezen túl csak 3-4 napos összehasonlítás után veszek, interneten! :)

Nincsenek megjegyzések: