2008. július 10., csütörtök

...és megjött! :)

Tyu-hajj, azstalomra pottyant a múlt héten rendelt doboz, benne minden, rég vágyott földi jó...
...az úgy kezdődött, hogy kollegám megirigyelte a markolatomat, amit nem kevés ideig lerestem én is: ergonómikus forma, puha kéztámasztó betét, fémbilincses rögzítés és fém perem. A gumi/műanyag perem bizony rojtolódik, mikor néha-néha nekimegyek valaminek (pl. valamihez nekitámasztáskor, vagy a Szabadság-híd gyalogátjárón annyira jobbrahúzódni a gyalogok elengedéséért, hogy párszor tíz centit a kormány vége a farostlemezhez súrlódjon).
...mutattam ugyan hasonlót (amit valaha meg is rendeltem pótalkatrésznek, végül egy haver kerékpárjára költözött), de ugye nem véletlenül választottam amit. Elsőre nem tudta megrendelni, így persze hogy neki is én rendeltem neten (mint már számolni se tudom kiknek, hányszor és miket), de ha már elfogyott otthonról a tartalékmarkolat, rendeltem egy készletet magamnak is. Mert spórolok. És szép fényes fékpofákat mert már csak fékbetét-gumi van otthon tartalék, no és ha már oly régóta vadászom, hozzácsaptam Shimano Deore LX hajtóműhöz tartozó, magyarországon nem kapható 36 és 48 fogú lánctányérokat, vétek lett volna nem megrendelni azokt is...

Nincsenek megjegyzések: