2009. november 13., péntek

Konzisztencia

Nemrégiben múzeumba vetődtem, informatikus lévén természetesen Interneten vettem jegyet. Szokásos szerkeszthetetlen formátumok (.jpg, .pdf) helyett azonban .html formátumban érkezett a két jegy, persze hogy nem bírtam ki hogy át ne szerkesszem (átírtam az árat, a jegyek számát és két jegyből egy jegyet szerkesztettem). Kollegámmal előre vicceskedtünk, hogy elfogadják-e majd a nem létező formátumú jegyet, illetve hogy sírva fogunk röhogni, ha az Interneten vásárolt, bankkártyával kifizetett, vonalkódot tartalmazó "high-tech" jegyet vonalkód-olvasás helyett simán csak manuálisan kettétépik, oszt' "Mehet!".
Nem tépték ketté.
Tollal áthúzták a vonalkódot, majd bementünk vele...

1 megjegyzés:

felhőjáró írta...

Arghhh!!! most tudom meg, hogy ENNYIRE nem stimmelt a jegy!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Gazfickó!