2008. szeptember 26., péntek

Hatalommánia

Vajon minden DomainAdmin hatalommániás? Nemrég volt egy Micro$oft konferencia, ahol többen között a Vista és a Windows Server 2008 új DomainPolicy opcióit (korlátozások, előírások) néztük át, hogy hányféle módon lehet csonkolni a júzerek képességeit, egyes opciók hatását megelégedett, egyszerre feltörő közös kárörvendő röhögés kísérte, majd a rommákorlátozás végén az előadó megjegyezte, hogy persze mindezt a biztonságos üzemeltetés jegyében tesszük, és dehogy iszunk júzervért reggelire...

Tegnap volt egy vírusos PenDrive, nem jelentette be a felhasználó, nem vette fel a telefont, távolról mosolyogva formáztam meg.
...mondjuk nem is volt egészen egészséges a fájlrendszere:

Fájlrendszert javítani se lehetett, nem akartam hogy bármi szutyok rajta maradjon, egyszerűen muszáj volt formázni. Meg tudom ám magyarázni... :)

...mint ahogy terminál szerverről is csak azért rugdosom ki a bejelentkezett, de élő kapcsolattal nem bíró (tehát nem dolgozó, de proci- és mamórapazarló) felhasználókat, hogy a többiek ne panaszkodjanak a szerver lassúságára :)

Most épp egy felhasználó (barát, régi kollega a bankbiztonságról (mikor még ott voltam), ő intézte hogy egyedül a kerékpárosok közül nyitja a kártyám a garázsajtót) panaszkodott, miszerint nem tud felvenni egy címet a böngészőben a kedvencek közé, mert az IP-cím beírása után az ablak címsora/fejéce eltűnik. Iggazi kocka-féle megelégedettség volt hogy semmit se kérdeztem, csak könnyed bájcsevely közepette a háttérben kinyomotzm a gépszámot, a videorögzítő távoli IP alapján a telephelyet és a profiljában matattam egy kicsit, minek hatására kijelent(het)ettem hogy "de hát ott az ikon a városnévvel a kedvenceid között!" :)

Nincsenek megjegyzések: