2008. szeptember 4., csütörtök

Idő, pénz

Utóbbi időben sikerült valahogy nagyon elkefélni az időt, egyszerűen nem értem hogy miért nem vagyok képes felhívni/visszahívni azokat, vagy akár csak válaszolni azok levelére, akik fontosak nekem.
Elnézést kérek tőletek.
Mondják ugyan hogy az idő pénz, de attól függetlenül hogy épp mi a konverziós árfolyam, szerintem mindkettőből kevés van, tuti itt vannak már a téridő-falók, amit Michael Ende emlegetett.
Reggel vettem két tankönyvet (mikro- és makroökonómia), tízesszeh felett volt a számla. Csak mert olyan jól spórolok, hogy minden nap 14:30-ra megyek félárasan enni, hogy a búvártúra, Badacsony és Sziget által kiürített hitelkeretemet feltöltögessem. A Szigetre pl. eredetileg a zsonglőr-szinpadhoz mentem volna dolgozni, ehhez képest mégiscsak vettem egy szervezői jegyet (a VIP jegyre rá is van írva hogy "kereskedelmi forgalomba nem hozható", de így is egy tizessel volt olcsóbb, mint a rendes hetijegy), mert éppelméjű rutinos szigetlekó ('96 óta hetijeggyel) a minusz-sokadik napra már sátrat ver, különben megnézheti magát, milyen hely jut neki, a zsonglőrök pedig még sehol se voltak a jeggyel a minusz második napon. Óvatos harmincra terveztem, mégis 90 felett, szerintem 100 körül lett vége a Szigetnek.
Még nem írták ki hogy mikor, izzik a lev.lista, de várhatóan 2 héten belül, esetleg jövő szombaton lesz a mikro- és makroökonómia vizsga, hát a könyvek vastagságát nézve mostanság nem érzem majd hogy rámszakadt a Nagy Szabadság...
...de legalább megírtam/leadtam a kérvényt, hogy a tandíjból (ejj még ez is hátra van) ma csak százezret utaljak...

Mi a teendő, ha az ember úgy érzi hogy tapos, teper, halad is és végez dolgokat, de az erőfeszítések ellenére is nem repül, hanem épp csak az orra kint és a víz alatt marad?

Ejj, de visszamennék arra a hétre merülgetni a napfényes-nyugodt Vörös tengrre. Kicsit többet úsznék a delfinekkel és beállnék, ha a napozó fedélzeten megint szambázni kezd az összes lány.

Nincsenek megjegyzések: