2008. december 10., szerda

Amikor a vasalat önmagában nem elég

A rakparton két helyen keresztezi autóút a kerékpárutat, mindkét helyen a kerékpárosnak van elsőbbsége, a hajós utcánál még ki is van emelve pirossal a kerékpárút (mint az Alkotmány utcában).
Nemrégiben egy fehér furgon vágott elém, utolsó pillanatban fékezve annyira, hogy a jobbelső ajtőba csapódtam iszonyat döngéssel mikor a hirtelen fékezés miatt (ártatlan szemek on) muszáj volt megtámaszkodnom előre nyújtott lábbal hogy fejre ne boruljak (ártatlan szemek off). Akkor ledöbbentem, hogy egy vasalt Shelly's-nek még a talpa is miket nem bír, igaz azon is hogy amikor reflexből a furgonnak szóló macisajtra mutattam milyen könnyedén ismerte be hibáját a sofőr és hogy a tolóajtón mekkora nagy egy horpadás van (átmérője méter felett): úgy tűnik emberünk rutinos már az elsőbbség (ráadásul jobbkézszabály) meg nem adásában...
Tegnap egy, ma reggel egy másik autó miatt kellett igen szépet fékeznem úgy, hogy közben a vétkes autós nem is fékezett, a mai ráadásul a szemembe is nézett, naná hogy gigantikusat rúgtam bele.
Jelentem a lábam továbbra se fáj, a vétkes autó alakváltozása garantáltan tartós, de hogy hogy repedt szanaszét a bőr a cipő vasalásán azt nem tudom...

...hogy lehet, hogy sose a kis piros vagy kék Suzuki/Kispolszki/Trabant/skodákkal van a baj?

Tegnap este kivételesen nem fekete, hanem metálszürke volt az a BMW ami a Népfürdő utcán index nélkül szlalomozott vagy hatszor jobbra-balra, majd megállt a jobboldali egyenesen haladó sávban balra indexelve, majd mikor a kanyarodó sávnak piros, az általa elállt egyenesen haladó sávnak zöld volt, a szociálisan érzékeny lélek hogy föl ne tartsa a sort, a mögötte levő autóval együtt (!) szépen balra kanyarodott fel az Árpád-híd felé a mellette levő várakozó kanyarodó sor sávján és a szembe jövő autókon át.

Komolyan mondom karácsonyra vehetne valaki nekem egy sisakot és fejkamerát...

Nincsenek megjegyzések: