2008. december 5., péntek

Bizakodva a jövőben, hisz minden egyre rendezettebb

Sirály, ebben a hónapban már pont számolgattam hogy se tandíj-részletet nem kell fizetni, se kerékpáralkatrészt nem rendeltem negyvenesszeh-ért, mi lenne ha hipp-hopp feltölteném a hitelkártyát hogy ne kamatozzon és elutalnám a rezsi elmaradásaimat. Három óra alatt száznegyvennégyezerrel lettem könnyedebb.
Mondjuk egy ideje húzódik már a Nagy Rendbetétel, de most már legalább lerendeztem az összes létező tartozást (közös költség, DigiKábel, ELMŰ az e havival együtt), kiderítettem hogy mennyi a havi közös költség (12) és hova kell utalni, be is állítottam rá egy automatikus havi utalást, ezen felül NetBankon keresztül (!!!) áttértem sárga csekkről átutalási megbízásra az ELMŰ-nél és a DigiKábel-nél, slusszpoénként kiderült hogy a 2008. október kilencedikén Retekbe elhajtott gyalázatos UPC-nél túlfizetésem van, így visszautalnak 6128 forintot! :)
...mondjuk a gyalázatosak meg nem kerestek volna, csak a zaklatásnak köszönhetem hogy megkérdezték hova utalják vissza...
Ó, ha még a Gázműveket is rávehetném hogy végre az én nevemre írjanak számlát és vigyék a pénzt maguktól a kis sárga galád fapusztítók küldözgetése helyett...
...azt már feladtam, hogy a szomszéddal ne keresztbe fizessük egymás villanyóráját, hiába jelentettem be ma is. Magyarisztán biza ez még mindig, bár a NetBankon keresztüli könnyed-gyors fizetésimód-változtatás miatt még mindig tart a döbbenetem.

Bízok a jövőben, ötödike van. Tegnap kaptam BurgerKing-es kedvezmény-jegyeket ma pedig egy halom ebédjegyet... :)

Nincsenek megjegyzések: