2008. május 30., péntek

Napileves - "Görög gyümölcsleves"

Huhh, ezt a rovatot már régóta tervezgetem, a Metropolitan "étterem" (igen, tálcás menza) olyan gyümölcskrémlevesekkel kényeztet, hogy szoktam ám korábban igen változatosan szanaszétfele étkezni, de jó ideje eszembe se jut elindulni máshova.
Sose feledem a mákkrémlevesüket vagy az uborkakrémlevest, az ananászkrámlevesről és az egreskrémlevesről már nem is szólva, no de a mai...
Tegnap a bazsalikomos sárgabarackkrémlevesbe utólag szétolvadt bazsalikom kicsit kesernyéssé tette a cuccot, bár ezt leginkább a kerékpártáskában levő szerszámkészlet, lakat és statisztika tankönyv érezte át, hát az a vékony kis eldobható dobozkát nem épp túrára tervezték, legalább szép tisztára mostam a táskát...
..de a mai...

...az első, amiben függőlegesen is gond nélkül megállt a kanál!
Szokás szerint már nem is vesződök mással, tálcára került a két adag gyümileves, valami mediterrán bigyónak csúfolták, de az alama/körte/banán/narancs és még ki tudja mi mindenből annyit pakoltak bele, hogy nem győztem rágni (pedig nem volt kemény, sőt), és a harmadik adagot elvitelre kértem vacsira, amibe beleborítottam a második adag nem kevés maradékát.
Ilyen még nem volt hogy pukkadásig degeszre ettem magam valami veszettül finommal, és még a szokásos két adagot se bírtam elfogyasztani...
Ilyet minden napra!

1 megjegyzés:

felhőjáró írta...

függőlegesen nem is!