2008. május 30., péntek

Oké

-Gratulálok, ezzel a tengersok euró előleggel biztosítottad magadnak a helyet a yahton, jövő héten kell fizetni a repülőjegyet, százezer forint.
-Oké...

Korábban erősen gondolkodtam hogy vehetném rá magam hogy ne szórjam a pénzt szokás szerint minden baromságra, mert spórolnom kellene picit a búvártúrához. Legkönnyebb ha nics mit szórni, nem?

...egyébként épp oktatott Pifu (aki mellesleg egyszer már megmentette az életemet mikor elájultam (nitrogénnarkózis rulez) 42 méteren egy romániai barlangban (merülésvezető persze "hullától" megijedve egyből (f)el), 20 méterre felhozott a szép hosszú járatban aholis sikeresen magamhoz tértem) amikor a pénzt odalapátoltam, az egyik tanonc egyből megkérdezte hogy véletlenül nem én vagyok az IT biztonsági ember aki bevizsgálja a külsős notebook-okat egy bankban?
Tehát kapásból ismerősként négyen leszünk: Pifu (oktató), akivel 4 napig Romániában barlangibúvárkodtunk, Sanyi (oktató) a legkedvesebb szintén kerékpáros/szintén informatikus/szintén búvár kollegám akivel egy hetet már merültünk egyiptomban, és a külsős (meglepően szintén informatikus) kollega egy emelettel lejjebről.
Ez eddig 3 ismerős az eddig meglátott 3 utitárs közül, vajon a 26 főben kik lesznek még?

Nincsenek megjegyzések: