2008. május 30., péntek

Átment

Hááát, nem hittem volna hogy meglesz a kettes gazdasági jogból, szemtelenül nem tanultam szinte semmit mert épp sörözni kellett valahol, totál elkönyveltem magamban hogy jó lesz később a négyes is, ha majd egyszer tanulok is rá.
Szégyellem magam, hogy ennyivel átengedtek, mondjuk a rövid kérdéseket lazán megválaszoltam (~8/10 pont), de a kifejtő kérdésre (max. 10 pont) nem sokat írtam, az is kolosszális tévedés volt (igaz, az elsőre jó piciny részletet javítottam át pont az ellentettjére). Bár ha jobban belegondolok, a kifejtő kérédésben pont az egyik leglényegesebb pontot céloztam meg, annyira nem is kolosszális a tévedés, pl. hogy a télre leginkább az jellemző, hogy nem esik a hó...
No mindegy, felszabadult egy hétvége, ezek szerint mégis mehetek körbetekerni egy nap alatt a Balatont! :)

Nincsenek megjegyzések: