2008. augusztus 29., péntek

HIFI (HD-555)

Tényleg nem számolom már, kiknek és mit rendeltem már a neten, de komolyan meghatódtam, mikor kiderült hogy mégse vicc, hogy a 9 dollárért rendelt fülhallgató-erősítő "ellenértékeként" megkapom azt a Sennheiser HD-555 fülest, amit előtte 15-ért kínált Csicsi jóbarátom és még igent is mondtam rá holmi búvárkodás miatti szűkös pénzügyi helyzetre hivatkozott halasztott fizetést emlegetve.
Iszonyat atom a hangzása, a kényelmet nem is számolom, ráadásul nyitott füles, tehát a kristálytiszta zenén túl picivel többet hallok a kollegákból is, épp eleget ahhoz hogy tudjam, mikor kell lehalkítani a zenét, levenni nem is kell.
Kaptam hozzá garancialevelet is, tavaly februárban 18 esszeh volt, hallani is a különbséget az eddig használt négyropis vacaksághoz képest, azt hiszem ezen túl nem is lessz rosszabb fülesem, értelmet nyert a HiFi mánia, bár nem szándékozom belemenni.
Tényleg megható, még akkor is ha nem előzmények nélküli, pl. tavalyelőtti karácsonykor olyan lámpát adtam neki, amit azóta is irigylek picit (egyedi fafaragvány, még hasonlót se látam azóta se, de egyszerűen annyi mindent vettem már magamnak a karácsonyi vásárban, hogy magamnak már nem akartam megvenni, abban pedig biztos voltam hogy otthagyni vétek), és az előző kerékpáromat is utólag, kerékpárvásárlást segítve rájöttem hogy igen kellemes áron adtam tovább, de akkor is, a legjobb dolog (ehhe, persze hogy az után hogy valakinek örömet okozunk) az az amikor derült égből villámcsapás, csöppen egy adag szeretet/meglepetés. Egyszerűen elkezdtem hinni hogy a világ jó! :)

Nincsenek megjegyzések: