2008. október 17., péntek

Első, Dilemma

Múlt pénteken megérkezett egy halom kerékpáralkatrész az eBike-ról, mondjuk egy rég vágyott Abus Bordo-n, két Continental Contact Security külsőn, egy Hollowtech II középcsapágy-szerszámon, egy felnin, és egy elefántra való fényvisszaverő cuccon nem tudom mi került negyvenezer forintba...
Egyik unokatesóm kerékpárszervizben dolgozik, volt oly rendes hogy bevállalta a korábban vett XT hátsóagy és a most érkezett felni összefűzését, de volt méginkább oly rendes, hogy visszamondta: nem is fűzi meg, inkább csak hoz jó kis Sapim küllőket és állványt és a vállam fölött asszisztál... :)
Hát ez is megvolt, egy sör alatt megfűztem életem első kerekét (köszönöm!), és a fél miliméteren belülre centíroztam, utána a Mester végezte a finomhangolást.
Gyönyörű lett. Minden fém színü (felni, küllő, agy, gyorszár) és veszettül csillog.

Adott hát a dillema: az XTR láncom (most mértem meg ) épp elhagyta az egy százalék nyúlást, tehát cserélni kell. Adott egy gyönyörszép fűzött kerék, egy használt, de még 0.75%-ot se nyúlt XT lánc, egy egész jó XT fogaskoszorú, egy zsír új XT fogaskoszorú, két új LX lánctányér, egy vészesen használt felni és külső, két vadonat új külső és egy olajtól tocsogó gyönyörszép bontatlan XTR lánc. Tehát a lehetőségek:
-használt/nyúlt lánc el, helyére használt de bőven jó XT lánc fel. A régi felni, külső, lánctányér és fogaskoszorú kibír még párszáz kilométert (heti ~150-et tekerek).
-Lánccsere a régi XT-re és kerékcsere(külső, belső, felni, agy): Biztonságosabb, mint a szétfékezett, homorúra kopott felni, ugyanakkor pazarlás nem kihasználni a felni és a külső tartalékait. Viszont hogy néz már ki a régi lánc/fogaskoszorú/lánctányér?
-cserélni a kereket(külső, belső, felni, agy), feltenni az új-szépséges XTR láncot, az új XT fogaskoszorút és a két LX lánctányért: Virul a fejem, minden csillog, de kiapátoltam egy halom pénzt az ablakon.

Dilemma ez kérem, tessék szavazni!

Nincsenek megjegyzések: