2008. október 16., csütörtök

Vala valaha

Tegnap kérdezett valamit egy kollega a VPN rendszer bevezetéséről mert tudja hogy nem szokásom leveleket törölni, meg is leltük a 2004-es levelezésemben (atyaég, nyolc éve ugyanannál a cégnél terelem a biteket). Sok kacat összegyűlik ennyi idő alatt, holmi általam is gerjesztett razziázások miatt (mint tudjuk az egységsugarú user és rendszergazda minden sz@*t magára ránt, én meg csak pucolhatom utána a vírusokat) akasztják a hóhért, tehát ha már az ITSec bejelentései nyomán mások gépein nem ritkán tizengigákat gyalulok, picinyest rendet rakosgatok a saját gépeimen is. Most leltem ezeket a képeket az asztalomről, szintén 2004-ből:


Igen, az az én és csak az én asztalom. Játszottam na. Nem kérek pszichoanalízist dehogy vagyok kocka, no de hány gép is folyta körbe az asztalt ? :)

Nincsenek megjegyzések: