2008. április 1., kedd

Tényleg régi a telefonom?

persze, modták már páran elejtett szavakkal hogy nem tűnik a legmodernebb, legtrendibb darabnak a telefonom, elegánsnak pedig én se gondolom, de ~5 éve amikor a Szigeten nyertem, még igencsak ritka volt a szines kijelzős, fényképezős készülék, azóta pedig hiába kaptam "modernebb" céges készüléket, ha az se tud többet és a menüje egy picit más, ergo 2 nap használat után visszaálltam arra amit már szó szerint vakon is kiismerek.
Ha már veszek valamit, minimum a jó minőségű vakus fényképezés, a videófelvétel, mp3 lejátszás és a nagy képernyő hogy nagy ritkán ha kell valami, pl. google maps-et is meg tudjak nézni.
Ma odajött a főnököm, hogy már régóta meg akarta kérdezni, nincs-e céges telefonom, hogy azt a vackot hsználom. Tehetek róla, hogy még nem igazán készült szivemnek tetsző darab?
Amik tudják ami kell, az veszettül vastag és/vagy randa, még ha még meg se jelent is. Vannak laposak amik vagy egész szépek, de szélesek, vagy komolytalanak, de mindenképp ergya a kamera.
...lehet hogy inkább veszek egy semmi extrát nem tudó filléres vacakot ami legalább lapos, fém és elegáns?
Elvégre hiába tud (majdnem) mindent amit kinéztem magamnak ha egyszer "mérsékelt" az eleganciája és nem túl nagy a képernyő...
...hogy a Viewty-hez hasonlóan komoly képességű készüléket elérhető áron miért nem gyártanak?!

Nincsenek megjegyzések: