2008. augusztus 22., péntek

Spórolni, spórolni, spórolni

Az még hagyján, hogy tegnep vettem két üveg tokajit (egy 4 puttonyos aszút és egy szamorodnit) azzal a gondolattal hogy majd az egyiket megisszuk ha felugrok anyámékhoz és persze hogy mindkettő elfogyott, az is szép meglepi hogy ma reggel a Naphegy téren kezdtem a napot mert jó hegyet mászni és ha már arra tekertem, hát megvettem a Doppler-en és második részén kívül még négy könyvet (na ez azért már nagyobb pénzszórás, de olvasni jó), de épp most ürítettem ki teljesen a pénztácám négy búvár-tanfolyamra és a holnapi dorogi merülésre, na ez sokkal inkább fájt. Basszus, ötvennyolcezret hagytam ott, holnap még viszek tizennégyet és ha vége a tanfolyamoknak, a végzetségeket igazoló kártyákért még pont harmincat kérnek még. Búvárkodjon a Radai Rossebb, ha neki telik rá...
...pedig de szivesen vissza, most rögtön a Vörös tengerbe mégegy (két- há...) hétre!

Nincsenek megjegyzések: