2008. augusztus 12., kedd

Sziget

HGihetetlen, hogy az elméletben már csak öt napos Sziget hivatalos nulladik napján Iron Maiden koncert lesz, a mínusz elsőn a Magyar Dal Napja, ehhez képest külön beköltözőjegyet kell venni a mínusz második és mínus harmadik napra...
...már akinek, én legalábbis VIP jeggyel vagyok (hányszor néztem irigykedve a haverok vagány karszalagjait, idén pedig ez lett véletlen, pedig nem is voltam benne biztos hogy kijutok/ki akarok jutni), ergo a déli oldalon mozozás nélkül vittem be eddig is minden földi jót. Juteszembe, mínus második napon autóval is simán beengedtek.
Ha valakit érdekel, idén is sok jó program lesz, leginkább a Kampec Dolores-re vágyok eljutni.

Veszettül szemtelenek az árak, bár koncert semmi, persze hogy mínusz második és harmadik napon már rengeteg "vendéglős" és sörpult nyitva volt, meg is kóstoltam 14 deka sültkrumplit 430HUF-ért, szemtelenség rendesen, de nem csak ez...
A sör viszont kivételesen nem összement hnem megnőtt, konkrétan 390HUF-ért kapni 6 deci Ászokat, ez nem is rossz...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

No és milyen volt a Sziget ?